![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
انا بقى مش همضى بس عايزة اسال سؤال ايه الهدف من الموضوع ده اكيد لك هدف يا ريت تبقى تقول عليه وبصراحة وبعدين لما انت عايزنانمضى حضور وانصراف مش مفروض انت اول واحد يمضى بردو والا ايه دودو
__________________
خلصت الحكاية وخلاص احنا ف آخرها........ وصلنا ل النهاية وبالخير افتكرها..................... انا بعد كل اللى اتعمل لا مفتكرش فى امل.......... [SIGPIC][/SIGPIC] التعديل الأخير تم بواسطة slow.but.sure ; 02-01-2010 الساعة 05:55 AM |
|
#2
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
حلوه الاقفشه دى اسامه وينقل الى الالعاب=d>=d> |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| حضور, وانصراف |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حضور 50 ألف في حفل تكريم منتخب مصر.. والدخل لضحايا السيول | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 02-05-2010 02:30 PM |
| الكاميرون تمنع المصريين من حضور تدريباتها | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 01-23-2010 06:59 PM |
| قسطنطين: الحضري أنقذنا من الهزيمة.. وسأمنع الجمهور من حضور المباريات | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 11-16-2008 05:04 AM |