![]() |
|
#331
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
اهلا بيكم مرورى وبكل اصحاب ملاك الروح وربنا يخليها ليكى ويخلك خطيب كمان وان شاء الله تكون من انجح الاطباء انتى وملك @};-@};-@};- |
|
#332
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
اهلا بيك فرنوسى وان شاء الله ينال الماجيك اعجبك وزدا شرف وجودك معانا |
|
#333
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
شكلك كده عارف الديزل وربنا يستر علينا منك ومن الديزل منور حبيى واسمك على اسم الغالى سليفر اخويا :-*:-* |
|
#334
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
هو الاسم غريب بس مش مشكله كده ضمنا طبحه جديده معانا فى الماجيك منور بيتك الثانى @};-@};-@};- |
|
#335
|
|||
|
|||
|
بسم الله الرحمن الرحيم
بصراحه انا لما شفت العنوان زعلت قولوا ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يعني بعد كل ده انتوا مش عارفيني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟ انا كنت متسجل معاكم هنا في المنتدى وانتم عارفيني كويس اوي كنت متسجل باسم mr.x عالعموم اسمي : محمد سيد عمري: 16 سنه اسمي في المنتدى: أمير الظلام . سابقا: mr.x السكن:انا من مصر من اسيوط بالتحديييييييييد ولكن عايش في السعوديه الهوايات: كرة القدم بحبها جدا وانا متميز فيها جدا جدا والنت. التعديل الأخير تم بواسطة أمير الظلام ; 02-19-2010 الساعة 06:44 AM |
|
#336
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
ازيك ياعم محمد وايه ياعنى لم نتعرف عليك تانى بس انت سبت العضويه القديمه ليه لو فى مشكله ممكن نشوفها واهلا بيك مره تانيه |
|
#337
|
|||
|
|||
|
انا قلتلكوا ان حصلتلي ظروف خلتني ابعد عنكم بس المهم ان انا معاكم هنا تاني وشكرا على اهتمامكم لي
|
|
#338
|
||||
|
||||
|
وان شاء الله متغبش عنا تانى
|
|
#339
|
|||
|
|||
|
إن شاء الله مش هغيب تاني الا لعذر والله يعلم اني احبكم في الله
__________________
غـــــامـــــض و ظـــــلامـــــي جـــــامـــــد
|
|
#340
|
|||
|
|||
|
الاسم:محمود الحريرى
السن: 22 المهنة : محامى ويشرفنى انى اكون عضو فى منتدى الماجيك |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إذا خاطبتك نفسك فقل لها | dodash | المنتدى العام | 3 | 04-05-2010 04:54 AM |
| دعى نفسك . . لي | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 01-08-2010 12:18 PM |
| نفسك تغير أيـــــــــــــــــــــــه في نفسك ؟؟؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 0 | 01-06-2010 11:21 AM |
| ابكي على نفسك | al3ashk | منتدى نور الإيمان | 2 | 09-30-2009 05:20 AM |
| كيف تحمى نفسك !! | Silver | منتدى نور الإيمان | 3 | 05-22-2009 10:06 PM |