![]() |
|
#7
|
||||
|
||||
|
ايه الجمال ده
بس يا جماعة اي حد زملكاوي ياريت ما يزعلش ويخلي روحه رياضية عشان ما ينطبقش عليه : مرة واحد انكبس دمه انحبس ........وكده يعني انا بس بلفت نظره |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| للاهلي بس ياريت الزملكاويه ما يعيطوش >>!! | mahmodsalama | سلة المحذوفات | 3 | 08-05-2009 11:23 PM |
| علاء شعبان يوقع للاهلى 5 سنوات | mahmodsalama | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 06-26-2009 10:51 AM |
| حوار بين ابو تريكه وابو جهل, الزملكاويه ميزعلوش | كونان | اضحك من قلبك | 5 | 05-01-2009 09:01 PM |
| اغنية سلام للاهلى (سعدالصغير) | ابو حميد | سلة المحذوفات | 1 | 04-24-2009 08:05 AM |
| عقوبة اتحاد الكرة للاهلى | DADA555 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 01-17-2009 06:39 AM |