![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
طيب اصحيه ليه
عموما انت شكلك مفترى يا جوست انا بقى لو لقيتك نايم هخليك تشم بصلة وتخيل بقى هتصحى ولا لأ على ما اعتقد لو انا مش هصحى تانى ههههههههههه اللى عايز بقى يصحينى يقولى "قومى يا هانم ماشبعتيش نوم " دى اكتر حاجة بتستفزنى وبتصحينى ماما بقى الله يسامحها عملالى عقدة
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههه
الكل كدة علطول انا بقى هرمى جنب ودنك صاروخ وحط جنبك ورقة مولعة تطلع حرارة على وشك قبل مرمى الصاروخ علشان تقومى مفزوعة ومتنميش تانى ههههههههههههههههههههههههه هههه ادام انتى نومك تقيل كدة تقبلى مرورى |
|
#13
|
||||
|
||||
|
ده انت كدة هتموتنى بسكتة مش هتصحينى
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
هههههههههههههههههههه
لا مش قصدى على العموم مش هصحيكى خالص ولا يهمك |
|
#15
|
|||
|
|||
|
عيدان كبريت فى صوابع رجليه
واصحيه بجردل ميه سخنه ناااااااااااااااااااااااا اااار علشان تساعد على اشتعال عيدان الكبريت نداااااااااااااااااااااال ه |
|
#16
|
||||
|
||||
|
دى ندالة ولا عزاب دة
انا بقى هصحيك بشكت دبوس متسخن على النار ههههههههههههههههههههههههه ههه |
|
#17
|
|||
|
|||
|
يانهااااااااااااااااار مدوحس يا محمد
انا حصحيك حجيب زراير الكيبورد زرار زرار وحسيحهم على النار وادخلهم جوه ودانك |
|
#18
|
||||
|
||||
|
هههههههههههههه
وهون عليك كدة طب انا هصحيك بطريقة حلوة اوى هحطلك فار فى هدومك وسيبو يتمشى جوة يمكن يلاقى حاجة يكلها ههههههههههههههههههههههههه هههههه |
|
#19
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه ه
ليه هو انا حاطط جبنه فى جسمي يا محمد الفار بيحب الجبنه وانا ححطله فى الجبنه دي سم ويموت انا هصحيك بحاجه حلوه حقولك بصوت هادى اوى اصحي يا حماده ولو مصحتش واكيد مش هتصحى هجيب بيانو واكسره على صوبع رجلك الصغير |
|
#20
|
|||
|
|||
|
ايه الافترى بتاعكم ده
انا لو لاقيت حد نايم هدخل انام جنبه وخلاص واللى بعد كده يبقى يصحينا احنا الاتنين بقى هاااااااااااااااااااااااه |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| شو رائيك بالصورة الرمزيه للعضو اللى قبلك | salma | اللعـــب | 146 | 04-09-2010 09:54 AM |
| ضع العضو اللي قبلك في جملة مفيدة | وليد نعيم | اللعـــب | 20 | 04-09-2010 01:51 AM |
| ايه رأيك فى الصورة الرمزية اللى قبلك !!!!! | yousef eldeep | سلة المحذوفات | 1 | 01-22-2010 08:12 AM |
| تعمل اية لو قبلك شخص زى دة | salma | اضحك من قلبك | 10 | 04-14-2009 02:14 AM |