![]() |
|
#38
|
|||
|
|||
|
هو مشرف يعنى يبقى مراقب؟
وعايزه اعرف وظيفته تبقى ايه يعنى؟ ياريت حد يقوللى؟ ولو ينفع ممكن ابقى مشرفه على منتدى الشباب مع بلابل؟ بس عايزه اعرف الاول ايه اللى مطلوب من المشرف انه يقوم بيه؟ وشكرا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطلوب مشرفين للمنتدى الماجيك لكافه الاقسام رشح نفسك | admin | المنتدى العام | 22 | 09-01-2010 05:52 AM |
| نداء الى مشرفين الاقسام الاجلاء | admin | منتدي الإدارة | 11 | 06-22-2010 09:44 PM |
| مطلوب مشرفين على باقى الاقسام | admin | المنتدى العام | 56 | 03-05-2010 04:08 AM |
| قوانين مشرفين الماجيك (الموضوع متجدد) | admin | منتدي الإدارة | 5 | 08-12-2009 05:46 AM |
| ثغرة فى المنتدى تحولك من عضو الى مشرف, يلا الكل يدخل لتصبحوا مشرفين ...واخيرا عرفت اعملها | prince of alex | المنتدى العام | 2 | 06-01-2009 10:31 AM |