![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
شكرا ليك على القصيده الجميله دى وبجد موضوعك مميز جدا والقصيده رهيبه ...
ومنتظر مشاركاتك الأخرى ... إن شاء الله - تعالى - |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قصيدة شجرة لو (احمد فواد نجم) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-25-2010 12:12 PM |
| قصيدة يا مصر (احمد فواد نجم) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-25-2010 12:09 PM |
| قصيدة هو شي منه (احمد فواد نجم) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-25-2010 12:00 PM |
| قصيدة التحالف (احمد فواد نجم) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-24-2010 10:10 PM |
| [شعر] قصيدة يا عرب(احمد فواد نجم) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 01-24-2010 09:51 PM |