![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
والله يا عمور خدت الكلام من على لسانى
أنا كنت عاوزه أعمل الموضوع ده ووضحت الكلام ده كله قبل كده فى موضوع تانى وفعلا كل كلمه قلتها صح عالعموم ميرسى ليك أما نشوف زمان الناس مكنتش بتدخل غير القسم ده ودلوقتى أول ما المشاركات مبقتش تتحسب فيه مبقاش حد يعبره ولا يبص عليه مع انى اتعرفت على كل اعضاء الماجيك اول ما دخلت من هذا القسم اللى دلوقتى بقى مهجور |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للمشاركه, ألعاب, منتدى, الماجيك, دعوه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عماره منتدى الماجيك | lost love | اللعـــب | 50 | 03-23-2010 10:42 PM |
| افتخر انت فى منتدى الماجيك | صانع الخيال | المنتدى العام | 6 | 12-25-2009 01:54 AM |
| دعوه لأهل منتدى الماجيك في رمضان | GHOST | منتدى الترحيب والاهداءات | 41 | 09-16-2009 06:06 AM |
| انتخبنى على منتدى الماجيك | المنشد احمد شريف | منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية | 8 | 05-22-2009 03:50 AM |
| دردشة منتدى الماجيك؟؟ | بلابل | اضحك من قلبك | 32 | 03-02-2009 07:48 AM |