![]() |
|
#7
|
|||
|
|||
|
ياريت يا شادي نعرف نجيب حقنا
بس يا ترى يا هل ترى احنا فعلا لينا حق مش عارفه ليه حاسه كده ان اللي حصل ده مجرد فبركه اعلاميه الواحد خلاااااااااااااص مبقاش عارف حاجه ربنا يهدي العرب عالعموم ((وسيعلم الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون)) صدق الله العظيم |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| حقنا مش هيضيع |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|