![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
فكرة جميلة اوى يا رودى
والادمن خلص البيتزا يلا بقى شدى حيلك واعملى المحشى ومش محتاجة سؤال عن نوع المحشى هو نوع واحد من المحشى اللى معروف محشى كرنب وورق عنب وبدنجان وكوسة وفلفل ياريت لو انا ناسى حاجة حد يفكرنى بيها كل سنة وانتى طيبة يا رودى وعايزين ناكل بقى
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مطعم, الماجيك, يرحب, شهية, ويتمنى, طيبة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اكلات شهية في رمضان | كتيكووتا | سلة المحذوفات | 1 | 09-02-2010 05:56 AM |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | جورديجى | المنتدى العام | 1 | 03-23-2010 03:28 AM |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | التننين | سلة المحذوفات | 1 | 02-19-2010 07:23 AM |
| ميدو يمتدح زكي ويتمنى أن لا يسجل في ويستهام | mahmodsalama | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 02-17-2010 05:49 AM |
| ليلة فراق شهدت عليها دموع القمر | bosbos love | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-29-2009 07:35 AM |