![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
بما ان جامعة القاهرة احتلت الماجيك اقدملكم عضوة جديدة معانا وهى hodhod ودى بقى صحبتى واكتر من اختى اكيد هتعرفوها اكتر من مشاركاتها معانا هدهد ضلمتى قصدى نورتى المنتدى ههههههههههههههههههههههههه ههه عاوزين بقى نشوفك معانا دايما وتوريهم من هى هدهد ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ----------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() بــكــل حــب وإحــتــرام وشــوق نــســتــقــبــلك ونــفــرش طــريــقــك بــالــورد ونــعــطــر حــبــر الــكــلــمــات بــالــمــســك والــعــنــبــر ونــنــتــظــر الإبــداع مــع نــســمــات الــلــيــل وســكــونــه لــتــصــل هــمــســات قــلــمــك إلــى قــلــوبــنــا وعــقــولــنــا نــنــتــظــر بــوح قــلــمــك ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| جنين, نورتينا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قلبك حنين يانبى | admin | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 11-28-2010 12:38 AM |
| أصعب شوق&حنين&حب&لقاء&وداع | دبدوباية | المنتدى العام | 4 | 12-26-2009 04:48 PM |
| كان لنا حنين (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-27-2009 09:30 AM |
| همسة حنين | al3ashk | منتدى نور الإيمان | 2 | 10-04-2009 11:38 AM |
| لعبة المقاومة الفلسطينية جنين | c.ronaldo25 | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 04-29-2009 01:09 AM |