![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
تمام يا أفندم
واحنا نقدر بردو يا قمر ما نشاركش في القسم بتاعك |
|
#12
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههه
بقلكم ايه بأه .. انا ممكن اعاند معاكي يا مانوللي ومشاركش خدي بالك وبعدين يا كارمن انتى مراقبه عالقسم ده يبقى لازم تنشطيه ولا ايه |
|
#13
|
|||
|
|||
|
يا راااااااااااااااااااااجل
أومال انت مراقب على قسم ايه على القسم البتنجان ما انت كمان مراقب هنا |
|
#14
|
|||
|
|||
|
اه بردو بس انا مش بدخل متواصل زي الاول
ع العموم هااااااااااااااانت واتمنى يا جماعه انكم تبدأو مشاركه فعليه فى القسم |
|
#15
|
|||
|
|||
|
يا ابنى الناس بقت تشارك في قسم الألعاب اكتر من اى قسم تانى
انت مش واخد بالك واللا ايه ده بقى قسم اساسي بالنسبه لكل اللى بيدخلوا لازم يشاركوا فيه |
|
#16
|
|||
|
|||
|
أوكيشن يا قمررررررررررررررررررررررر رررررررررر
بس انا لسه مش بشارك ههههههههههههههههههههههههه ههه |
|
#17
|
||||
|
||||
|
لازم يشاركوا مش انا المشرفة
انا ليا شخصية باردو في القسم بتاعى
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
ياواد يا جاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااامد
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
انا عن نفسى بحاول أشتغل فى المنتدى
|
|
#20
|
|||
|
|||
|
الله ايه الجمال ده
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للمشاركه, ألعاب, منتدى, الماجيك, دعوه |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عماره منتدى الماجيك | lost love | اللعـــب | 50 | 03-23-2010 10:42 PM |
| افتخر انت فى منتدى الماجيك | صانع الخيال | المنتدى العام | 6 | 12-25-2009 01:54 AM |
| دعوه لأهل منتدى الماجيك في رمضان | GHOST | منتدى الترحيب والاهداءات | 41 | 09-16-2009 06:06 AM |
| انتخبنى على منتدى الماجيك | المنشد احمد شريف | منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية | 8 | 05-22-2009 03:50 AM |
| دردشة منتدى الماجيك؟؟ | بلابل | اضحك من قلبك | 32 | 03-02-2009 07:48 AM |