![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
رحبوا معايا بالعضوه banota ![]() احداث الواجهه المنضم حديثا الى الماجيك وان شاء الله تكون من اميزهم عانقت جدران منتدانا عطر قدومك ... وتزيّنت مساحاته بأعذب عبارات الود والترحيب ومشاعر الأخوة والإخلاص ... كفوفنا ممدودة لكفوفـك لنخضبها جميعاً بالتكاتف في سبيـل زرع بذور الأخلاقيـات الراقيـة ولا نلبـث أن نجني منهـا إن شاء الله ثمراً صالحاً.. ونتشـارك كالأسرة الواحدة لتثقيف بعضنا البعض في كل المجالات أتمنى لك قضاء وقت ممتع معنا :-bd:-bdbanota اقتباس:
اقتباس:
![]() حللت أهلاً .. ووطئت سهلاً .. ياهلا بك بين اخوانك وأخواتك .. ان شاء الله تسمتع معــانا .. وتفيد وتستفيد معانـا .. وبانتظار مشاركاتـك وابداعاتـك .. ســعداء بتـواجـدك معانا .. وحيـاك الله ![]() ![]() ![]() ![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معايا, banota, بالعضوه, رحبوا |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رحبوا بيا انا عايز اشوف ترحيب جامد جدا جدا جدا | fox man | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 01-03-2010 08:05 AM |
| حد يحفظ معايا !!!!! | golden man | منتدى نور الإيمان | 4 | 10-15-2009 06:41 AM |
| خليكوا معايا | البرنس الوحدانى | منتدى الترحيب والاهداءات | 2 | 03-31-2009 03:00 PM |
| بلييييييييييييز رحبوا بيا | جلاكسي | منتدى الترحيب والاهداءات | 8 | 03-01-2009 08:10 AM |
| رحبوا بى من فضلكم | البرنس الوحدانى | منتدى الترحيب والاهداءات | 9 | 03-01-2009 08:05 AM |