![]() |
|
#31
|
|||
|
|||
|
يا ساتر ايه الافترى ده
أنا بقى هجيب ميه بتغلى وأدلقها على وشك |
|
#32
|
|||
|
|||
|
كده يا كارمن
طب أنا هجيب مرات الأسد دي وعلى فكره بقالها 3 سنيني بس مبتكلشي وهسيبها عليكي وهسد ودانك علشان متسمعيهاش وهبننجك علشان متحسيش أعتقد هتبقى النومه الأخيره بعد الشر بهزر |
|
#33
|
|||
|
|||
|
بتهزر ايه بقى ده انت ضيعتنى خالص
هههههههههههه انا هجيب سلمى واخليها تصحيك واراهنك لو ما صحتش فورا |
|
#34
|
|||
|
|||
|
انا لو شفتها يمكن يغمى عليا من المفاجأه
بس تعرفي دي هتبقى أجمل مره أصحى فيها ميرسي ليكي وانا اتمنى انك تصحي على صوت فارس الأحلام بس يكون من غير الحصان علشان متتخضيش |
|
#35
|
|||
|
|||
|
ميرسى
وأنا هصحيك المره دى ازاى اممممممممممممم هقولك قوم بسرعه النهارده فرحك على سلمى |
|
#36
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه ه
انا اصحيكى ازاى امممممممممممممممممممممم اه اجيب مانولى واؤل اصحى اصحى مانولى تحت ........... |
|
#37
|
|||
|
|||
|
مانوللى تحت فين
هههههههههههه أنا بقى أخلى راندا تصحيك مش هى أختك وأكيد هى أدرى تصحيك ازاى |
|
#38
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
راندا بتصحينى اصحى اصحى بابا جايب موز هههههههههههههههه اجيب كلب اخليه يهوهو ويصحيكى ولو مصحتيش حسيبه عليكى ههههههههههههههههههههههههه هههه |
|
#39
|
|||
|
|||
|
بم انك بتحب الموز
اصحى اصحى انا جايبالك 5 كيلو موز ايه رأيك بقى؟ |
|
#40
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| شو رائيك بالصورة الرمزيه للعضو اللى قبلك | salma | اللعـــب | 146 | 04-09-2010 09:54 AM |
| ضع العضو اللي قبلك في جملة مفيدة | وليد نعيم | اللعـــب | 20 | 04-09-2010 01:51 AM |
| ايه رأيك فى الصورة الرمزية اللى قبلك !!!!! | yousef eldeep | سلة المحذوفات | 1 | 01-22-2010 08:12 AM |
| تعمل اية لو قبلك شخص زى دة | salma | اضحك من قلبك | 10 | 04-14-2009 02:14 AM |