
09-17-2008, 04:32 PM
|
|
مراقب
|
|
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
|
|
ايه يا ابني ده لما ده برج امال اللي قدامه دول ايه
احنا أكيد مش عايشيين يا بلابل
انا مش هقدر ابص كويس
انا أصلي عندي فوبيا الاماكن المرتفعه
على العموم دوختنا
يا سي بلابل
والصـــــــور

|