![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
ايه يا ابني ده لما ده برج امال اللي قدامه دول ايه
احنا أكيد مش عايشيين يا بلابل انا مش هقدر ابص كويس انا أصلي عندي فوبيا الاماكن المرتفعه على العموم دوختنا يا سي بلابل والصـــــــور ![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أغلى وأجمل حوض سمك ف العالم | دبدوباية | الصـــور ومقاطع الفيديو | 13 | 01-31-2010 05:51 AM |
| أغلى افتتاح ... ثم | لمحه حب | الصـــور ومقاطع الفيديو | 6 | 11-25-2009 08:23 AM |
| أغلى 10 سيارات على مستوى العالم | lito taha | الصـــور ومقاطع الفيديو | 9 | 07-09-2009 02:47 AM |
| أغلى الأكلات في العالم بسيطه | Mr.New | الصـــور ومقاطع الفيديو | 9 | 07-02-2009 07:29 AM |
| أمى يا أغلى الناس | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 5 | 04-18-2009 04:01 AM |