عرض مشاركة واحدة
  #9  
قديم 10-08-2008, 09:20 AM
night_fox night_fox غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 1,310
افتراضي

يا رامى انا فى موقف محرج دلوقتى
انت متهنش عليا تبقى نايم واصحيك
بس تعمل ايه بقى انت عارف
الندالة مبدا
عشان كده
انا هجيب زمارة كبيييييييييييييييييرة
وجنب ودنك بالظبط
و توووووووووووووووووووووووو و
ووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووت
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
معلش سيبنى انام شوية

التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 10-09-2008 الساعة 04:25 AM
رد مع اقتباس