![]() |
|
#9
|
|||
|
|||
|
يا رامى انا فى موقف محرج دلوقتى
انت متهنش عليا تبقى نايم واصحيك بس تعمل ايه بقى انت عارف الندالة مبدا عشان كده انا هجيب زمارة كبيييييييييييييييييرة وجنب ودنك بالظبط و توووووووووووووووووووووووو و ووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووت ههههههههههههههههههههههههه ههههه معلش سيبنى انام شوية التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 10-09-2008 الساعة 04:25 AM |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| شو رائيك بالصورة الرمزيه للعضو اللى قبلك | salma | اللعـــب | 146 | 04-09-2010 09:54 AM |
| ضع العضو اللي قبلك في جملة مفيدة | وليد نعيم | اللعـــب | 20 | 04-09-2010 01:51 AM |
| ايه رأيك فى الصورة الرمزية اللى قبلك !!!!! | yousef eldeep | سلة المحذوفات | 1 | 01-22-2010 08:12 AM |
| تعمل اية لو قبلك شخص زى دة | salma | اضحك من قلبك | 10 | 04-14-2009 02:14 AM |