بجد هى فكرة كويسة
ومش فكرة دة المفروض تعمل
لازم كون فى حلقة وصل بين المشرفين علشان مصلحة المنتدى
وكمان فعلا فى اعضاء كتيير ممكن يكونو مشرفيين
وكمان فى مشرفين متغيبين بقلهم زمن محدش عارف الظروف بس لازم يكون فى تغيير علشان مصلحة المنتدى
بجد انا مش عارف اقول اية
بس لازم نخلى بلنا من مصلحة المنتدى اكتر واكتر
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|