![]() |
|
#9
|
||||
|
||||
|
بجد هى فكرة كويسة
ومش فكرة دة المفروض تعمل لازم كون فى حلقة وصل بين المشرفين علشان مصلحة المنتدى وكمان فعلا فى اعضاء كتيير ممكن يكونو مشرفيين وكمان فى مشرفين متغيبين بقلهم زمن محدش عارف الظروف بس لازم يكون فى تغيير علشان مصلحة المنتدى بجد انا مش عارف اقول اية بس لازم نخلى بلنا من مصلحة المنتدى اكتر واكتر |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الكل, يحول, رأيه, وأعطاء |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كل واحد يدخل يقول رأيه مهم جدا سواء بنت أو ولد | ahmed.dodo | المنتدى العام | 2 | 02-14-2010 11:07 AM |
| الكل يخش ويحل | ahmed.dodo | المنتدى العام | 2 | 02-04-2010 06:57 AM |
| يا ريت الكل يصوت بصرااحة !!!!!!!! | prince of alex | المنتدى العام | 2 | 02-24-2009 10:55 AM |
| من حق جوزيه أن يعبر عن رأيه | eltohamy | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 01-22-2009 11:57 PM |
| الكل يبارك لـghost | mody eljoker | منتدى الترحيب والاهداءات | 9 | 12-04-2008 07:19 AM |