
07-18-2009, 06:55 AM
|
 |
|
|
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: habibti MASR
المشاركات: 1,218
|
|
Hey all my freinds
أنا غيرت اليوزر نيم بتاعي عشان انا قررت من فترة ان أنا أغير كل حاجة ف حياتي
غيرت كل حاجة ......كل حاجة
إلا حاجة واحدة بس.......
مغيرتهاش ومش هغيرها........
الحاجة دي هي فريقي المفضل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أنا أهلاوي لحد ما أبو اتلهول ينطق ويقول أنا زملكاوي
وواحد يطلع الشمس وينادي عليا ويقوللي أنا زملكاوي
__________________
أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
|