![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Hey all my freinds
أنا غيرت اليوزر نيم بتاعي عشان انا قررت من فترة ان أنا أغير كل حاجة ف حياتي غيرت كل حاجة ......كل حاجة إلا حاجة واحدة بس....... مغيرتهاش ومش هغيرها........ الحاجة دي هي فريقي المفضل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أنا أهلاوي لحد ما أبو اتلهول ينطق ويقول أنا زملكاويوواحد يطلع الشمس وينادي عليا ويقوللي أنا زملكاوي
__________________
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اكتشافات فرعونية(خوفو كان اهلاوى) | prince of alex | المنتدى العام | 11 | 12-15-2009 10:50 PM |
| لكل زملكاوى.....! | هيمة فرج | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 3 | 07-30-2008 04:46 PM |
| من حق كل زملكاوي ان يفخر بناديه, في حب النادي | هيمة فرج | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 07-06-2008 06:05 AM |