![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بصوا بقه الصلاه طبعا احنا كلنا كبار وعارفين هيه ايه الصلاه واهميتها وعقابه ايه اللي بيقعد عالنت والأدان بيدن ومش بيقوم يلبي نداء ربنا والكلام ده كله صح ؟ عشان كده انا عملت الموضوع ده عشان مانخليش النت يلهينا عن الصلاه مش كفايا انه بيلهينا عن ذكر الله الموضوع ده هيكون تذكير لمعاد الصلاه ورجاء اي حد يكون اون لاين يذكر اخواته بالصلاه ياريت المشاركه يا جماعه الصــــــــــــــــــــــ ـــــــلاه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#2
|
||||
|
||||
|
بارك الله فيك على هذا التذكير
وجعله الله فى ميزان حسانتك |
![]() |
|
|