![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
جعلنا وإياكم من المصلين **************** ياخي على ايش الكدر .. والضيقة والهم والضجر أبسألك,,,, يا صاحبي!!! .. أمانه,, صليت الفجر؟؟؟ نويتها قبل ... المنام .. او نيتك.. بس ! بالكلام! وقت,, المنبه,, للصلاه, .. ولا ,, على وقت الدوام. تخيل!! انك,,, ما صحيت .. الموت ,,جالك,, وانتهيت بتقابل الله باي وجه .. !!! .. والا بتقول انك نسيت ؟؟ الله عطاك ,,,اللي تبي !! .... الى متى يا صاحبي ؟؟ لا تامن,, الدنيا ترى !! ... من يامن,,, الدنيا غبي يا لاهي ٌ بلبس البشوت .. وتفكر,,,,,, تعمر بيوت سؤال,, واحد ,,,جاوبه .. ماجا على بالك تموت؟ أنت وانأ نبغى,,, الأجر .. وقلوبنا ,,,,,ماهي حجر يالله --- نتعاهد بالصلاه .... من بكره ما نخلي الفجر منقووول
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
شكرا على القصيده عمرو
تسلم جعلها الله فى ميزان حسناتك وجزاك عنها خيرا |
|
#3
|
||||
|
||||
|
مشكوووووووووووووووور
جزاك الله خيراً وجعله فى ميزان حسناتك وإن شاء الله كل اللى مبيصلوش يصلوا تسلم ايدك
__________________
عدم ردك على الموضوع لايعنى ضعفه ابدا.. بل يعكس ضعف شخصيتك. برجاء تقدير صاحب الموضوع ولو بابتسامه.. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] No God but God 3mar هتروح يمين هتروح شمال ميسى هو الفنان
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
شكرا على القصيده عمرو
تسلم جعلها الله فى ميزان حسناتك وجزاك عنها خيرا |
|
#5
|
|||
|
|||
|
:-bd شـــــــكــــــــــرا عـــــلـــــى الــــمــرور الــرائــــــــــــــــــع :-bd
|
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عاوز تقول ايه للى فى بالك ؟؟؟ | طائر الحب الحزين | اللعـــب | 7 | 08-01-2010 08:22 PM |
| خود بالك من هالرنة الغريبة العجيبة | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 03-28-2010 01:57 PM |
| سجل حضورك بكلمة تهديها للى فى بالك | el.sa7er | المنتدى العام | 18 | 01-18-2010 09:05 AM |
| اكتب اسم العضو الى فى بالك ( لعبة جميلة ) خش شوف | ahmed.dodo | اللعـــب | 4 | 01-16-2010 09:05 PM |
| اروع صور الالمانى مايكل بالك | ahmedlion386 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 7 | 05-30-2009 12:37 AM |