![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
الدنيا ساعه
اجعلها طاعه النفس طماعه علمها القناعه المركب هتسير حسب الضمير ولو في البحر غرقانه |
|
#12
|
||||
|
||||
|
"""*"""لا تلومنى اذا بكت عيناى عليك وخفق الفؤاد واصبح بين راحتيك وظلت دموعى تذرف اسيرة اليك فمشاعرى وحبي ليسوا بيدى بل هم مسخرين اليك"""""*""""
ياريت تعجبكم
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههه
فاكره يا مانوللى حلوه يا أنت:حائط الرجوله لن ينهار اذا ما رسمت عليه عبارة اعتذار |
|
#14
|
|||
|
|||
|
لو لم اكن مصريا لولدت لأكون مصريا ..........
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
لو لم تكن الحياه شقاء
فلماذا نزلنا من بطون أمهاتنا نبكى؟؟؟؟ |
|
#16
|
||||
|
||||
|
والله انا شايف ان الموضوع ده مكرر من موضوع عبارة سمعتها واثرت فيك
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#17
|
|||
|
|||
|
مكنش ناوى يخير يوميها يا قلبى ليه ومكنش ناوى يخير من الاول معاك يا دوب دة كان بيرضى بس غرورة بيا وحبه ليا يا قلبى كان حب امتلاك
جميله اوى الاغنيه دى
__________________
افضل 15 مشارك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وحشتونى كلكم موووووووووت راجعه قريبا
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
سنين مستحمله عماله أجيب اللوم عليك
أتارى المشكله جوايا قبل ما تبقى فيك |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اكتبها, عجبتك, كلمات |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| [كلمات] | beckham | سلة المحذوفات | 2 | 01-23-2010 07:13 PM |
| (كلمات)......انا مين..... | الملاك الابيض | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 01-20-2010 02:09 PM |
| [كلمات] مصدومه | ملاك الروح | منتدي الفنون الادبيه | 5 | 01-17-2010 01:56 PM |
| في غيبتك كان الحزن عرش و أنا فيه سلطان | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-12-2009 03:14 AM |
| كلمات فوق المعاني | لمحه حب | سلة المحذوفات | 1 | 11-27-2009 03:56 AM |