منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتدى الألعاب والترفيهه ۝ > منتدي العاب اونلاين

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #61  
قديم 10-03-2009, 11:35 PM
vcxz2002v vcxz2002v غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 1
افتراضي

بسم الله الرحمن الرحيم

النهاردة احنا هنتكلم عن شخصي االرامى بالتفصيل والصور يلة نبتدى




الرماة هي الشخصية القادرة على مهاجمة الأعداء من بعيد باستخدام القوس والسهم. وتعتبر شخصية الارشر من اقوي الشخصيات في اللعبة(مش فى القتل ) و اكتر شخصية في اللعبة باقي الشخصيات تحترمها و تعملها الف حساب علشان هو اكتر شخصية بتعرف تلفلف نوبات و كمان هي الشخصية الوحيدة اللي بيقلولها:-لو سمحت ممكن تلفلفنى او لو سمحت ممكن تساعدنى اجيب vp لانه اكتر شخصية بتعرف تجيب vp بسهولة . علشان كده هي شخصية جميلة جدا.



* مميزات الارشر *


الارشر ليه عدة مميزات . اهمها :-

الاسلحة : بيقدر يضرب الوحوش من بعيد باستخدام القوس والاسهم .





2) مهارة الطيران اللي بيتميز بيها عن باقي الشخصيات.





3) مهارة الفرش او البعثرة ( scatter ) و دي هي سر الارشر لانه بيجيب بيها vp و بيلفلف بيها النوبات




5 ) يمكنهم اطلاق النار على اهداف متعددة ، والتركيز على هدف واحد ، أو استخدام السهام السحرية.

ترقيات اارامى


تتم عملية الترقية فى مدينة التوام عند راعى الرماه كلاتى :





اولا : لما بيوصل الرامى الى لفل 15 بيترقي و بيكون ( رامى ) و بياخد لبس نورمال عادى لفل 15 .

ثانيا : لما بيوصل الى ليفل 40 بيترقى وبيكون ( نسر رامى ) وبيحتاج الى خمسة احجار بيجبهم من المنجم ولما بيترقى بياخد قوس مقبس ليفل 40 .

ثالثا : لما بيوصل ليفل 70 بيترقى وبيكون ( نمر رامى ) وبيحتاج الى حجر الزمرد ولما بيترقى بيتعلم مهارتين هما طيران مطور و سهم المطر .

رابعا : لما بيوصل الى ليفل 100 بيترقى وبيكون ( تنين رامى ) وبيحتاج الى نيزك ولما بيترقى بياخد جوهرة قوس قزح عادية
خامسا : لما بيوصل ليفل 110 بيترقى وبيكون ( سيد رامى ) وبيحتاج الى صندوق القمر ولما بيترقى بياخد كرة تنين .

دى كانت مراحل ترقي الارشر كلها .


مهارات الارشر :


1 - البعثرة :



و دي بتعلمها في لفل 23 و دي تعتبر احسن مهارة عند الارشر لانه بيضرب بيها كذا وحش مع بعض

2- الطلقات السريعة :




و دي بيتعلمها في لفل 46 وهي عبارة عن كذا سهم بيخرجوا ورا بعض و لازم تكون مكمل بار التحمل .

3- التكثيف :





و دي بيتعلمها في لفل 71 و ديه بتزود الضربة بمقدار 2-3 مرات زيادة ( من اصعب المهارات في التعلية )


4- الطيران المبدائى :





ودى بيتعلمها عند ليفل 15 وبتخلية يطير لمدة 40 ثانية .

5- الطيران المطور
:

و دي بيتعلمها في لفل 70 و دي بتخليه يطير لمدة 40 ثانية يس لازم البار **** التحمل يكون كامل .

6- الطيران المتقدم :


و دي بيتعلمها في لفل 100 و دي بتخليه يطير لمدة 60 ثانية يس لازم البار **** التحمل يكون كامل .



دلوقتى بق نتكلم ازا نلفلف الرامى :

من ليفل 1 الى ليفل 70 :

انتا تروح الى مدين الطيور وتحاول تدخل فى فريق وانتا فى الفريق حاول تجمع اكبر كمية من الفلوس اللى بتقع من الوحوش عشان تقدر تشترى بعد كدة اى حاجة تلبسها .
طب لو ملقناش فريق نعمل اية يبقى مفيش حل غير انك تعمل الكويست .

من ليفل 70 الى ليفل 90 :

تعمل حسابك بقى انك تعتمد عل نفسك من ليفل 70 لان مفيش فريق هيردى يلفلفك خالص يبقى انتا تعمل الكويست فى مدينة الصحراء ولما تخلص الكويست تروح مدينة البيرد تستخدم الطيران والبعثرة وتعلى نفسك هناك .

من ليفل 90 الى ليفل 103 :

انتا كدة كبرت شوية فتروح مدينة القرود وتعمل فريق وتدخل نوبات معاك عشان تاخد vps بوينتات تروح بيها اللاب ولازم تعرف انك هتحتاج 2000 نقطة لكل مر تدخل فيها اللاب .

من 103 الى ليفل 110 :

عليك وعلى قلعة الاسرار هناك هتعمل الكويست وبالمرة تلفلف نفسك .

من ليفل 110 الى ليفل 120 :

انتا كل اللى عليك ف الوقت داة انك تعمل الكويست فى قلعة الاسرار وتروح الماجيكات تلفلف هناك واهم حاجة انك تروح مدينة الموت لانك هتاخد اكس بي كويس .

من ليفل 120 لحد ليفل 130 :

كل اللى عليك انك تعمل الكويست لان هيديك اكس بي كويس تانى حاجة تعمل فريق فى مدينة لطيور وتحاول تاخد vps لان كل 15000 بوينت بتبدلها من الماركت بى كرة خبرة .


اتمنى ان الشرح يعجبكم




وفى المواضيع القادم سوف نتحدث عن باق الشخصيات



الموضوع الأصلي: [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] | المصدر: [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

مينا 20010
رد مع اقتباس
  #62  
قديم 10-04-2009, 05:10 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

__________________
رد مع اقتباس
  #63  
قديم 11-22-2009, 08:05 PM
foxmod foxmod غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 1
افتراضي

انا صمدت 30 ثانيه
رد مع اقتباس
  #64  
قديم 11-24-2009, 05:52 AM
ابوبكر كوكو ابوبكر كوكو غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: السودان
المشاركات: 12
افتراضي

مشكوووور علي هذا الشرح الواضح ....... وفي انتظار المزيد
رد مع اقتباس
  #65  
قديم 11-25-2009, 12:50 AM
asf hell asf hell غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: بلد العروبة بلادى (سيناء)
المشاركات: 272
إرسال رسالة عبر MSN إلى asf hell إرسال رسالة عبر Yahoo إلى asf hell إرسال رسالة عبر Skype إلى asf hell
افتراضي

الف شكر
بجد
لان انا ابن خالى بيلعب اللعبة دى عندى
وانا زى ال..تييييييييت.... مش فاهم هوة بيعمل اية

__________________
No Woman No Cry
طبعا دة كدب متصدقوهوش

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]انا شمعة لكش تولع علشان الشعب
رد مع اقتباس
  #66  
قديم 11-27-2009, 09:06 AM
الصورة الرمزية yousef eldeep
yousef eldeep yousef eldeep غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: وطني
المشاركات: 1,172
افتراضي

انا بردة لو تنتني مركز في العبة دي بردة مش هاعرف العبها مع اني كلهم اطفال الي بيلعبوها
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
  #67  
قديم 11-30-2009, 12:38 PM
ismaily20802001 ismaily20802001 غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
المشاركات: 5
افتراضي

رائــــــــــــــــــــــ ــــــــــع رائــــــــــــــــــــــ ــــــــــع
رد مع اقتباس
  #68  
قديم 12-01-2009, 12:40 PM
bosbos love bosbos love غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 1,709
افتراضي

انا جبت 35.22
رد مع اقتباس
  #69  
قديم 12-17-2009, 09:37 PM
الدلوعه فوفو الدلوعه فوفو غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 10
افتراضي

لله بس عليك وش الذوق وش الحلا شكراالك
رد مع اقتباس
  #70  
قديم 12-17-2009, 10:11 PM
الدلوعه فوفو الدلوعه فوفو غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 10
افتراضي

الف الف

شكر ياغالي

رووووووووووعه


مررررررررررررررررره
رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مشكله فــ الدخول REAM منتدي الزوار والاعضاء الجدد 8 07-10-2010 02:22 AM
مشكله فــ الدخول REAM منتدي الشكاوى والاقتراحات 1 07-10-2010 01:25 AM
ارجوا الدخول RagheDrawshi منتدي الإدارة 5 11-08-2009 12:38 AM
طلب من الأدارة مهم وأرجو الدخول البرنس الوحدانى منتدي الإدارة 12 09-17-2009 11:36 PM
اقتراح وارجو الدخول البرنس الوحدانى منتدي الشكاوى والاقتراحات 4 09-13-2009 06:20 AM


الساعة الآن 09:57 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir