منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > منتدى الترحيب والاهداءات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-08-2009, 06:17 AM
THE STAR THE STAR غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 580
افتراضي

مبرووووووووووووك مبرووووووووووك
يا حياة قلبي مبروووك
مبرووووووووووووك مبروووووووووك
ياحياة قلبي مبروووك
هالفرحه فرحتنا
والفرحة جمعتنا
شو حلو دنيتنا
مبروك... مبروك
يا سلااااااااااام يا سلاااام شو بنتمنا بحياتك تتهنى
هالفرحة فرحتنا والفرحة جمعتنا شو حلوة دنيتنا
مبروك... مبروك
ياسلااااام يا سلام على سهرتنا شو حلوة ليلتنا
الف مبرووك يا ندى
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 12-11-2009, 09:01 AM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
الف مبروك (الماجيك)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE STAR مشاهدة المشاركة
مبرووووووووووووك مبرووووووووووك
يا حياة قلبي مبروووك
مبرووووووووووووك مبروووووووووك
ياحياة قلبي مبروووك
هالفرحه فرحتنا
والفرحة جمعتنا
شو حلو دنيتنا
مبروك... مبروك
يا سلااااااااااام يا سلاااام شو بنتمنا بحياتك تتهنى
هالفرحة فرحتنا والفرحة جمعتنا شو حلوة دنيتنا
مبروك... مبروك
ياسلااااام يا سلام على سهرتنا شو حلوة ليلتنا
الف مبرووك يا ندى











الف الف الف مبروك يا ندا

ويارب عقبال ما نفرح بالزواج السعيد

وبجد الخبر ده فرحنا كلنا

وعقبال كل بنات الماجيك

ربنا يتمم بخير













انا بقى مليش دعوة

انا عايز نصيبى فى التورتة

والحاجة الساقعة كمان

انا مستنيهم

يااما هاجيلك واخدهم بالعافية

بس هيكون تورتة ليا لوحدى

ومش مشكلة الحاجة الساقعة

كفاية 2 لتر " كويس كده "








وطبعاً منستش الورد والشيكولاته

















اظن كده مفيش احلى من كده

عايز بقى حقى فى التورتة والحاجة الساقعة

الف الف الف مبروك

@};-@};-




__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
ألحقلك, بيبسي, جاتوه, وازازه

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لعبه بيبسى مان بحجم 10 ميجا Pepsiman [ PC Game] 10Mb only admin منتدي العاب الكمبيوتر 1 05-12-2010 07:25 PM
معنى كلمة بيبسي قطرات الندى المنتدى العام 2 12-14-2008 10:07 AM
فضيحة بيبسي - زبالة وصراصير وتعابين جوه الازازة- مش مصدق ادخل شوف THE KING الصـــور ومقاطع الفيديو 6 08-11-2008 07:19 AM


الساعة الآن 02:57 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir