![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
جاااااااااامد جدا ودة شكلة قريب من الكمبيوتر مش من الموبيل
__________________
سلم عليه..روح قوله يا نسيني..غيبت ليه وبعدت عن عيني..احلف عليه يرجعلى من تانى فكر عينيه بالشوق وليالينا..خليه يسأل كده عليــنا...ده حرام يبعد وينسانيروح قوله تعبت خلاص يا هوا..ومنايا نعيش أيامنا سوا..ده أنا كل ما فيا بيتمناكمش قادر على الأيام بعديك..ولا عمري أكون أنا يوم غير بيك..ده أنا عايش بس عشان بهواك |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سر خطير | احمدينيو | المنتدى العام | 5 | 11-30-2009 12:02 PM |
| حلى خطير بالصور | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 2 | 11-23-2009 10:54 AM |
| صور أخطر مدينة العاب فى العالم!!!!!! | lito taha | الصـــور ومقاطع الفيديو | 14 | 10-09-2009 01:56 AM |
| فيرجسون: أديبايور أخطر من تيفيز | mahmodsalama | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 09-18-2009 07:45 AM |
| امتلك جهاز داخل جهاز مع برنامج VMware Workstation 6.5 Build 99530 Beta | Silver | منتدي البرامج العامه | 0 | 06-24-2008 05:01 PM |