![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
1-كيف انضميتى للماجيك؟ وما هو اكثر شى جذبك فى الماجيك؟ يابنى انا قلت بنت خالتى قالتلى عليه 2- ما هو الشى الذى بداخلك اتجاة الماجيك الاستمرار ام الفراق ام شئ ثالث؟ اكيد الاستمرار ان شاء الله بس مش هكون موجودة دايما علشان المشاغل انتو عارفين 3-ما رايك فى الكلمة الشهيرة ( الحب) وهل مررتى بة ام لا؟ وكيف استمر ؟ ام انتهى؟ الحب حاجة جميلة طبعا واحلى احساس في الدنياا انا جربت اه بس كان من طرف واحد للاسف وقررت انى انسي علشان تعبت من الامل الميؤس منه 4-ما رايك فى الصداقة بين الجنسين القبول ام الرفض ؟ ولماذا فى الحلتين انا افضل يكون انتيمى ولد لان من رايي انه هيكون اصدق واوفى بس باردوة ليا اصحاب بنات وصداقتنا ناجحة جدا بس في اغلبية الصداقات بين بنتين او ولدين بيكون في غدر من احد الطرفين ياريت رايي يكون صح
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رمضان على كرسى الاعتراف!!!! | lost love | سلة المحذوفات | 1 | 08-02-2010 07:33 AM |
| كرسى الاعتراف بشكل جديد | ايلول | منتدى الترحيب والاهداءات | 24 | 03-13-2010 09:37 AM |
| لعبة كرسي الاعتراف | nightingale_212 | اللعـــب | 23 | 05-01-2009 10:16 AM |
| هاك كرسي الاعتراف | admin | هاكات | 14 | 04-17-2009 04:27 AM |
| كرسى الاعتراف | sha3lan | سلة المحذوفات | 1 | 04-06-2008 06:46 PM |