![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
حدث فى الفتره الاخيره بعض الخلاف فى الاراء بين بعض الاعضاء >-)>-)>-)>-) وفكرنا نعمل موضع نتصالح فيه كلنا :-bd:-bd:-bd نصالح اعضاء [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الى ملهمش زنب فى الى حصل :">:">:">:"> فكل واحد يدخل ويقدم اعتذر =D>=D>=D>=D> وتذكر احنا هنا اسره واحده وكل الى يهمنا مصلحه بعضا :x:x:x:x:x ومامحبه الا بعد عداوه :-*:-*:-* وتذكروا قول الرسول خيركم من يبدء بالسلام وقوله تعالى فَمَنْ عَفَا وَأَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ودى ورده هديه للاعضاء للتصالح ![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اللَّهِ, عَلَى, عَفَا, فَأَجْرُهُ, فَمَنْ, وَأَصْلَحَ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|