منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > منتدى الترحيب والاهداءات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #14  
قديم 12-05-2009, 07:54 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

هي فين بسمه يا جدعااااااااااااااان
طب دي حتى مردتش ولا رد
ايه يا محمد انت بتضحك علينا واللا إيه
خليها تدخل تشارك معانا وتنورنا كده
وتطل علينا طله

منوره الماجيك كله يا بوسي مع انى مشفتش ليكي ولا مشاركه لحد دلوقتى
ولا حتى شفت اليوزر بتاعك

بس انتى اصلك جايه من طرف حد غالي علينا أوي
يعني هنرحب ورجلينا فوق رقيبتنا
ديزل اصله عاملنا كارت إرهاب





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------





-----------
























































































































































































































رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
لبسمه, تحيه


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مجانا: حول جهازك بالكامل الى وندوز 7 لن تجده الا هنا ahmedgamal منتدي البرامج العامه 1 01-02-2010 07:14 AM
برنامج لن تجده الا في مكاتب التحقيقات الأمريكية fbi ابن الشعف منتدي البرامج العامه 0 12-06-2009 11:03 AM
أقوى موضوع عن بر الوالدين تجده إن شاء الله "هيا نبر آبائنا " " رسالة إلى عاق " banoota منتدى نور الإيمان 8 08-05-2009 12:14 PM


الساعة الآن 08:49 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir