![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
ومتسألنيش انا عرفت اسمك ازاي هههههههههههههه اكيد من مانوللي وانا سعيد انك لسا فاكراني وبجد كل ده ليا ده كتير عليا وترحيبك بيا دي احلى هديا اي رأيك في الشعر ده مما راق لي :d منوووووووووورة التوبيك والله ياسارة
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC] الدنيا ياحبي مدرسة وسنين عمرنا حصص الالم منهج ندرسه والفرح فيها فرص
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| السماء, عليكم |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| السلام عليكم | احمدينيو | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 10 | 12-14-2009 04:48 AM |
| السلام عليكم | tafa | منتدي الإدارة | 6 | 06-09-2009 12:50 PM |
| السلام عليكم | prince of alex | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 2 | 05-01-2009 10:51 PM |
| السلام عليكم | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 1 | 04-09-2008 03:18 AM |
| السلام عليكم | زيد نصاصرة | منتدى الترحيب والاهداءات | 3 | 03-08-2008 11:01 AM |