منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #6  
قديم 12-14-2009, 04:51 AM
صاحب القلب الميت صاحب القلب الميت غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 1,367
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel مشاهدة المشاركة
بصوا بقى

انا بقى ليا رائ شخصى فى الموضوع ده

هما حالتين ملهمش تالت

الاولى انك تكون مرتبط بواحده " من الكليه بنت الجيران من المنطقه الخ..... " المهم يكون فيه ارتباط وخلاص ويبقى كده انت اللى اخترت بس بقلبك وعواطفك ويبقى ده الحب الاول والاخير فى حياتك

بمجرد ان الحاله الاولى يحصل فيها فراق"يعنى تسيبوا بعض " تلاقى نفسك بقيت فى الحاله التانيه

التانيه انك متكونش مرتبط بحد وبعدين وانت ماشى فى الشارع تشوف واحده تعجبك فتسال عنها او ان اهلك "امك او اختك او عمتمتك او خالتك او ...او...او ..." يقولوا لك على واحده وبرضه تسال عنها
وطبعا فى الحاله التانيه هيبقى ده الجواز التقليدى

ولكن فى الحالتين انت اللى بتختار هتتجوز مين
لانك فى الحاله الاولى انت اللى اخترت وفى الحاله التانيه انت اللى اكدت على الاختيار

"يعنى كل الطرق تؤدى الى الجواز"

انا معاك فى الراي ده
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
المنتدي, اعضاء, سؤال


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
احلى هدية لاحلى اعضاء فى المنتدى ابو هان دنيا الجوال 0 02-17-2010 11:57 AM
رساله خاصه ولكنها لكل اعضاء المنتدى vindiesel المنتدى العام 9 12-15-2009 05:16 AM
يوم من عمر اعضاء المنتدى sha3lan عالم ادم 100 11-22-2009 01:56 AM
للتعارف اكثر على اعضاء المنتدى...... هيمة فرج منتدي الإدارة 4 08-17-2008 04:10 AM
صوره احد اعضاء المنتدى mas9220 سلة المحذوفات 2 03-21-2008 10:14 AM


الساعة الآن 02:55 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir