![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
بصوا بقى
انا بقى ليا رائ شخصى فى الموضوع ده هما حالتين ملهمش تالت الاولى انك تكون مرتبط بواحده " من الكليه بنت الجيران من المنطقه الخ..... " المهم يكون فيه ارتباط وخلاص ويبقى كده انت اللى اخترت بس بقلبك وعواطفك ويبقى ده الحب الاول والاخير فى حياتك بمجرد ان الحاله الاولى يحصل فيها فراق"يعنى تسيبوا بعض " تلاقى نفسك بقيت فى الحاله التانيه التانيه انك متكونش مرتبط بحد وبعدين وانت ماشى فى الشارع تشوف واحده تعجبك فتسال عنها او ان اهلك "امك او اختك او عمتمتك او خالتك او ...او...او ..." يقولوا لك على واحده وبرضه تسال عنها وطبعا فى الحاله التانيه هيبقى ده الجواز التقليدى ولكن فى الحالتين انت اللى بتختار هتتجوز مين لانك فى الحاله الاولى انت اللى اخترت وفى الحاله التانيه انت اللى اكدت على الاختيار "يعنى كل الطرق تؤدى الى الجواز" انت رايق يا ابن خالتي بس انا معرفش عنك الرومانسيه دي كلها بس ماشي
__________________
:-w (~~) كن كالنجم الذي يقضي عمره كله من اجل بث النور للجميع دون ان ينتظر من احد يرفع رأسه ويقول (*) شكرا ^ ^ :-w ^ ^[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| المنتدي, اعضاء, سؤال |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احلى هدية لاحلى اعضاء فى المنتدى | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 02-17-2010 11:57 AM |
| رساله خاصه ولكنها لكل اعضاء المنتدى | vindiesel | المنتدى العام | 9 | 12-15-2009 05:16 AM |
| يوم من عمر اعضاء المنتدى | sha3lan | عالم ادم | 100 | 11-22-2009 01:56 AM |
| للتعارف اكثر على اعضاء المنتدى...... | هيمة فرج | منتدي الإدارة | 4 | 08-17-2008 04:10 AM |
| صوره احد اعضاء المنتدى | mas9220 | سلة المحذوفات | 2 | 03-21-2008 10:14 AM |