![]() |
|
#12
|
|||
|
|||
|
انا ما قلتش يا لوست انى هعد استنى لما اهلى يختارولى واحده ويقولولى هى دى
انا قلت لو ما قابلتش الشخص المناسب ممكن يكون قدامى واهلى شايفين الشخص ده وينبهونى وانا برضه الى هختار يعنى مش هروح يقولولى دي يبقى يالا نروح على طول لازم اعرفها انا الاول |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| المنتدي, اعضاء, سؤال |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احلى هدية لاحلى اعضاء فى المنتدى | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 02-17-2010 11:57 AM |
| رساله خاصه ولكنها لكل اعضاء المنتدى | vindiesel | المنتدى العام | 9 | 12-15-2009 05:16 AM |
| يوم من عمر اعضاء المنتدى | sha3lan | عالم ادم | 100 | 11-22-2009 01:56 AM |
| للتعارف اكثر على اعضاء المنتدى...... | هيمة فرج | منتدي الإدارة | 4 | 08-17-2008 04:10 AM |
| صوره احد اعضاء المنتدى | mas9220 | سلة المحذوفات | 2 | 03-21-2008 10:14 AM |