![]() |
|
#4
|
||||
|
||||
|
آه المشكلة اتحلت خلاص
الحمد لله أنا كنت مخنوقة جدا ومضايقة مكنتش عارفة أعمل حاجة على المنتدى ولا عارفة أنزل مواضيع ولا أى حاجة بس الحمد لله اتحلت والفضل لربنا ثم أدمين بجد مشكور جدا يا أدمين
__________________
قوانين منتدى الديكور مركز رفع الصور الخاص بالماجيك ![]() ![]() اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين سبحا الله عدد ما كان وما سيكون وعدد الحركات والسكون |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أحلها, مشكلة, خااااااااااااااالص, عارفة, عندى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أنا مش عارفة دول مخدات ولا حلويات؟ | دبدوباية | ديكورات | 6 | 03-27-2010 07:40 AM |
| انا عندي اقتراح | احمدينيو | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 1 | 12-03-2009 11:12 PM |
| عندى طلب (ممكن)؟؟؟ | karmen | اضحك من قلبك | 36 | 08-11-2009 03:09 AM |
| موال .... من عندى | sha3lan | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 07-14-2009 07:12 AM |
| أغلى الناس عندى انت | radwan | المنتدى العام | 6 | 06-23-2009 06:51 AM |