![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالا
اسرائيلي؟ لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالا انها المهانة و الاستهانة و اييييييييييييييه القدس دي كل الاديان انا كل ما اتقدم خطوة لقدام ترجعوني عشرة لورا شعبي يقول عليا ايه متواطئ معاكوا؟ بلغ بيجن احتجاجي الرسمي علي ضم القدس اما بالنسبة للاخت لوست فده الطبيعي للسعي وراء الاهداف الشريرة هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه اهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| منتدى, الماجيك, عماره |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| افتخر انت فى منتدى الماجيك | صانع الخيال | المنتدى العام | 6 | 12-25-2009 01:54 AM |
| تخيل منتدى الماجيك بعد عشر سنين | karmen | المنتدى العام | 13 | 12-12-2009 11:45 PM |
| انتخبنى على منتدى الماجيك | المنشد احمد شريف | منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية | 8 | 05-22-2009 03:50 AM |
| مشرفون منتدى الماجيك | Edgar_Allan_Poe | منتدي الإدارة | 6 | 05-03-2009 03:50 AM |
| دردشة منتدى الماجيك؟؟ | بلابل | اضحك من قلبك | 32 | 03-02-2009 07:48 AM |