![]() |
|
#36
|
||||
|
||||
|
بالعقل طبعا علشان بالعقل نقدر نفكر وبعدين في الاخر خالص بالقلب علشان نشوف بردة الارتياح العقلي والنفسي
اية الحاجة الي بتفكر فيها انك تعملها وبعدين تعملها وبتندم كل مرة بعد ماتعملها؟
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اعتذر عن قلة دخولي بسبب قبول فترة الامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (ممنوع, لعبة, الصراحة, الكذابين)..., يحول |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الاعضاء فقط ممنوع دخول المشرفين والمراقبين ..! | البسمه الخجوله | اضحك من قلبك | 4 | 08-25-2010 08:45 PM |
| 14 سؤال لكل شاب.ارجو الصراحة | manolly | عالم ادم | 22 | 11-02-2009 07:18 AM |
| محرج للبنات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتمنى الصراحة | كونان | عالم حواء | 9 | 05-31-2009 01:16 AM |
| يا ريت الصراحة | البرنس الوحدانى | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 03-08-2009 09:09 AM |
| بنات الناس لعبة واختك مكتوب عليها ممنوع اللمس !! | كونان | عالم ادم | 2 | 11-11-2008 10:50 AM |