![]() |
|
#9
|
||||
|
||||
|
مانا لوكنت اعرف اعدهم كنت قولت اسمهم
ياعم مدقش كلها اعداد ويالا شدحيلك بقى عشان تكمل الالفيه الاولى
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لترك, لوست, الالفيه, الثالثه |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مبروك الالفيه الثانيه لوست لاف وكما وعدت وفت | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 04-22-2010 09:03 AM |
| مبروك على الالفيه الثالثه يا كاااارمن ؟؟؟؟؟؟؟؟ | golden man | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 06-13-2009 08:34 AM |
| دعوه لترك الغيبه والنميمه | prince of alex | منتدى نور الإيمان | 3 | 04-27-2009 09:26 AM |
| بعد الفوز الصعب في رواندا أوسة يهدد!!!!! | EL_MJEK | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 1 | 04-06-2008 10:29 PM |
| كريم بن زيما: لن أترك الليون قبل تحقيق مزيد من الألقاب | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 03-07-2008 12:57 PM |