![]() |
|
#7
|
||||
|
||||
|
كل سنه وانتم طيبين يااجمل اخوات فالدنيا دى كلها
واغلى واعز اصدقاء وكفايه بس انى موجوده وسطكم هنا دى حاجه كبيره اوى بالنسبالى والله وتسلموكلكم ياااااارب
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هدية الى lost love بمناسبة الألفية الثالثة | GHOST | منتدى الجرافيك | 4 | 05-07-2010 10:36 PM |
| خاص إلى lost love | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 2 | 01-22-2010 09:42 PM |
| دعونا نرسم للحب صورة ( lost love & صانع الخيال ) | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 21 | 12-20-2009 05:00 AM |
| Lost love letter | bcde907 | المنتدى العام | 2 | 11-15-2009 10:31 AM |
| Happy Mother's Day | EL_MJEK | الصـــور ومقاطع الفيديو | 0 | 03-16-2008 11:51 PM |