![]() |
|
#6
|
||||
|
||||
|
اختى الغاليه
شاكر للتعاونك معاك شوف انت ايه الى يناسب الموقع من حيث البنر وقم بعمله وكذلك الطول والعرض لكل كل الحريه فى التصميم والله المستعان |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 1.2.3... انت المدير | radwan | اللعـــب | 129 | 08-31-2010 07:47 AM |
| أنا المدير الجديد لمنتدى الماجيك!!!! | karmen | المنتدى العام | 21 | 01-22-2010 07:24 AM |
| على كرسي المدير | GHOST | المنتدى العام | 58 | 10-21-2009 12:29 AM |
| طلب من الاخ المدير | * بنـت الاسـلام * | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 2 | 11-26-2008 05:04 PM |
| مهم جدا للأعضاء وخصوصا المدير... | sha3lan | منتدي تطوير المواقع والمنتديات | 6 | 09-03-2008 12:37 PM |