![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
والله حتت التقل والتنفيض دي بتبقى نسبيه
يعني مش كله بيتقل ومش كله بينفض ومش دايماً بيبقى أكيد فيه تفاهم واختلاف مش الكل هيبقى زي بعضه بس هوه موجود بس لو الحب اللي مبينهم قوي أكيد المسأله دي مش هتزيد عن انها شوية دلع وبس وجهة نظر |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| موضوع, البنات, جاااااااااامد |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دلع البنات البنات سيئة فية ولكل واحدة وقتا مأديا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 07-28-2010 06:30 AM |
| تهيس جاااااااااامد | amira abdo | اضحك من قلبك | 6 | 02-27-2010 09:25 AM |
| موضوع للشباب فقط ممكن البنات تدخل تناقش | دبدوباية | سلة المحذوفات | 2 | 12-28-2009 09:39 AM |
| الله لو البنات حكمت العالم هتبقي عسل ونبي البنات دول عسل | amira abdo | سلة المحذوفات | 2 | 10-01-2009 09:10 AM |
| موضوع عن البنات المحجبات | amralbob | عالم حواء | 5 | 04-06-2009 11:37 AM |