![]() |
|
#21
|
|||
|
|||
|
انا كدا الى هصحيكوا انتو الاتنين
ولا اقولك والله لانام معاكوا يلا اتخروا شوية ههههههههههههههههههههههههه هههه |
|
#22
|
||||
|
||||
|
وانا هصحيكم
هربط رجلكم فى بعض وولع فى السرير هههههههههههههههههههههههه انا عدوانى هههههههههههههههههههههه بس متهنوش علية |
|
#23
|
|||
|
|||
|
انا بقى يا بلابل هجيبلك كوباية مليانه
ميه ساقعه تلج واخد صبعك الخنسر واحطه فى الكوبايه ابقى جربها وقولى ايه الى هيحصلك |
|
#24
|
|||
|
|||
|
طب وأنا يا جولدن هجيب جردل ميه ساقعه وتلج من الفريزر
وادلقهم على راسك وقوللى هيحصل ايه ههههههههههه |
|
#25
|
||||
|
||||
|
انا بقى يا كارمن هصحيكى بطريقة لذيذة اوى عرفة اية
هجيب كلب وقطة وفار وسيبهم التلاتة على بعض فى غرفت نومك ههههههههههههههههههههه |
|
#26
|
|||
|
|||
|
هههههههههههه
يا ساتر دى هتبقى خناقه جامده اوى انا بقى هجيب كلب وقطه وفار غيرهم واحطهم فى اوضتك انت |
|
#27
|
|||
|
|||
|
معلشى يا بلابل
انا بقى هعمل حاجة جامدة اوى اوى هجيب قالب توب احمر وسخنو وحطو تحت راسك باااااااااااااااااااااااى |
|
#28
|
|||
|
|||
|
انا بقى هصرخ عليك جامد أوى وأقولك البيت بيقع ماشى يا تورجو
|
|
#29
|
|||
|
|||
|
انا بقى هصحيكى انى اجى جنبك اوى
وانادى عليكى بصوت عالى فى اذنك اعلى صوت عندى |
|
#30
|
|||
|
|||
|
أنا هجيب أسد وأسيبه في الأوضه
وأحط عليك لحمه كتيييييييييير وعلى فكره الأسد جعان ولو انت راجل خليك نايم |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| شو رائيك بالصورة الرمزيه للعضو اللى قبلك | salma | اللعـــب | 146 | 04-09-2010 09:54 AM |
| ضع العضو اللي قبلك في جملة مفيدة | وليد نعيم | اللعـــب | 20 | 04-09-2010 01:51 AM |
| ايه رأيك فى الصورة الرمزية اللى قبلك !!!!! | yousef eldeep | سلة المحذوفات | 1 | 01-22-2010 08:12 AM |
| تعمل اية لو قبلك شخص زى دة | salma | اضحك من قلبك | 10 | 04-14-2009 02:14 AM |