![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
معلش يا برنس احنا كلنا جايين عليك
بس هى دى الحقيقه يعنى ايه واحد ميعرفش عنى أى شئ حبنى كده فجأه ماهو يا اما بيستهبل عليه يا اما هو فاضى وفى الحالتين مش هرد عليه لو هو بيبعتلى رساله خاصه عاوز نبقى اصحاب أوكى لكن غير كده مش أوكى خالص تسلم كونان على الموضوع |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للبنات, مجرد, الصراحة, اتمنى, ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لعبة الصراحة (ممنوع دخول الكذابين)... | وليد نعيم | اللعـــب | 124 | 03-22-2010 08:33 AM |
| سؤال محرج للشباب ويسمح للبنات الدخول للتشجيع | yousef eldeep | عالم ادم | 11 | 12-09-2009 07:59 AM |
| 14 سؤال لكل شاب.ارجو الصراحة | manolly | عالم ادم | 22 | 11-02-2009 07:18 AM |
| سؤال محرج جدا جدا للبنات | البرنس الوحدانى | عالم حواء | 13 | 04-29-2009 09:40 AM |
| يا ريت الصراحة | البرنس الوحدانى | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 03-08-2009 09:09 AM |