![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
بصراحه يا برنس هو عندنا اه عيب
عشان احنا اتعودنا على كده فى مجتمعاتنا الشرقيه كل حاجه الولد هو اللى لازم يبتديها مع ان فى المجتمع الغربى الولد أو البنت أى حد يبدأ عادى بس احنا اتربينا على كده فى الشرق نعمل ايه قدرنا |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للبنات, مجرد, سؤال |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال للبنات والشباب؟؟؟ | سيجاريو | سلة المحذوفات | 0 | 10-07-2010 07:47 AM |
| سؤال محرج للشباب ويسمح للبنات الدخول للتشجيع | yousef eldeep | عالم ادم | 11 | 12-09-2009 07:59 AM |
| محرج للبنات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتمنى الصراحة | كونان | عالم حواء | 9 | 05-31-2009 01:16 AM |
| اسأل الى بعدك سؤال محرج .؟ | sha3lan | عالم ادم | 76 | 05-03-2009 02:26 AM |
| اسمه مدرج | samir aboraia | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 03-20-2009 03:54 AM |