![]() |
|
|||||||
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
#2
|
|||
|
|||
|
شكرا على المجهود الرائع
بس انا ليا استفسار بما انك عبقرينو بص يا سيدى انا حدثت ماسينجر الهوتميل من هنا فى المنتدى بس المشكله انى بعد ما نصبته مش عايز يفتح ودايما تطلعلى رسالة truobleshooter ياريت لو تقدر تساعدنى قلى اعمل ايه
__________________
ان لم تستحى فافعل ما شئت
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ღ♥乂♥ღ .. ما أجمل أن تكون زهره ..ღ♥乂♥ღ | manolly | المنتدى العام | 7 | 03-07-2010 07:54 AM |
| ღ♥ღ عندما يتحدث الدمع ღ♥ღ | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 1 | 01-23-2010 05:56 AM |
| °˚◦ღ♡♥ஓ. بصمات تحرك الدمع في عيني ஓ♥♡ღ◦˚° | دبدوباية | المنتدى العام | 8 | 12-27-2009 10:49 AM |
| ღ♥ღ قلوب تستحق .. التثبيت ღ♥ღ | دبدوباية | المنتدى العام | 7 | 12-26-2009 04:13 PM |
| [ .. ღ♥♥ نحن غريبون ღ♥♥ღ.. ][ | teacall | المنتدى العام | 5 | 03-10-2008 11:45 PM |