منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-17-2008, 07:15 AM
night_fox night_fox غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 1,310
اضحك(الماجيك) لو عاووز ترفع ضغط البنت؟؟؟؟؟

مساء الخير على كل الماجيكاوية

النهارده الموضوع جاااااااااامد



كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟
العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنت حواء......



1-اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى الساذجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟


2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى


3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!


4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.

6- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!

7-لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....

8-لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- محمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين لف وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك ولد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فجأة روح كلمها عادى و لا كأن حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....
(على فكرة انا لما عملت كده كانت صدفة و الله ماكنتش اقصد)


9-لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

10-لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

11- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس!!!!!!!!


12-لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!


13-لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة

:36_6_1::36_6_1::36_6_1:

مستنى ردود الافعال
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Do You Fear
Death
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 03-17-2008, 07:55 AM
bsbosa bsbosa غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 47
افتراضي

الموضوع جميل
بس لو ولد عمل اي حاجه من الحجات دي
سوري يبقي مش محترم
thx
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 03-22-2008, 01:43 AM
green.eyes green.eyes غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 24
افتراضي

ايه يا بومبو الكلام الجامد ده
والموضوع جبني قوي
وهنفذه علي الفور بس انت طبعا بتبقي معايا علي طول يعني انت اللي هتنضرب مش انا
__________________
لو كان العشق كلمات تكتب لانهيت اقلامي
ولكن العشق ارواح توهب فوهبتك روحي
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 03-22-2008, 08:32 AM
EL_MJEK EL_MJEK غير متواجد حالياً
رافع حجبة ومحدش عجبة
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 334
افتراضي

هههههههههههههه الموضوع جميل اوى

بس ممكن يزعل مننا البنات

شكرا يا باشا على الطريقة الجامدة اوى
__________________
يا قارى خطى لا تبكى على موتى...فاليوم انا معك وغدا فى التراب
فان عشت فاننى معك...وان موت فالذكرى
ويا مارا على قبرى لاتعجب من امرى...بلامس كنت معك وغدا انت معى
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 03-22-2008, 08:34 AM
Elmjeck Elmjeck غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على منتدى الماجيك
المشاركات: 660
افتراضي

الموضوع جميل
__________________
متغيب للامتحانات


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]







BacK

8/4/2009
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 04-08-2008, 11:14 AM
هيمة فرج هيمة فرج غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 4,186
افتراضي

الله عليك دى جميلة بس مش هقدر اعمل كدا تحياتى
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 04-08-2008, 06:06 PM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي

شكرا ليك
وهو مين اللى مش عاوز يرفع ضغط البنت ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 04-11-2008, 07:51 AM
night_fox night_fox غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 1,310
افتراضي

ههههههههههههههههه
لا يا باشا احنا بنهزر بس
البنات دول ....................
ياللا بقى مش مهم
هههههههههههههه
شكرا على الردود والمرور
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Do You Fear
Death
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 04-11-2008, 09:33 AM
bsbosa bsbosa غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 47
افتراضي

البنات دول ايه ..............
يا mr pirate
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 04-12-2008, 12:07 AM
الصورة الرمزية -=(Lonley Girl)=-
-=(Lonley Girl)=- -=(Lonley Girl)=- غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 793
افتراضي

hhhhh hhhhhh hhh thnXxx kteeer elk mwdo3ak kteer 7elow
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
صياماً مقبولا
وافطاراً شهياً
رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طفلة ترفع الضغط bosbos love سلة المحذوفات 1 12-21-2009 05:27 AM
بنت ترفع الضغط‎ لمحه حب سلة المحذوفات 2 11-10-2009 07:37 AM
عاووز تشارك معانا ( 2 ) eima ... eima المنتدى العام 24 05-18-2009 02:55 AM
عايز ترفع ضغط اى بنت prince of alex سلة المحذوفات 2 02-24-2009 04:57 AM
هل تفضل البنت المحجبه ام البنت الغير محجبه؟.؟؟ وليد نعيم عالم ادم 9 01-19-2009 10:06 AM


الساعة الآن 06:59 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir