منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #12  
قديم 07-29-2009, 12:06 AM
the monister the monister غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 5
جدبد(الماجيك)

مشكوررررررررر على الموضوع الجامد جدااا يا عبقرينو بس يا ريت تقولى لو ليك اخت بتعمل كدة هيبقى اية موقفك منها وهتعملها اية :d
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 28.jpg‏ (10.1 كيلوبايت, المشاهدات 1)
رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ده اللي بيحصل للكمبيوتر لما يكون لوحده !!!!!!!! gollom المنتدى العام 4 01-09-2010 05:34 AM
عشان بحب مصر أنا هقول الكلام اللي جاي ده(هعللي صوتي لكن في سري أقول مفيش فايده) karmen المنتدى العام 3 10-08-2009 12:42 PM
شوف اخوك المسلم بيحصل فيه ايه والناس بتعمل ايه mahmodsalama المنتدى العام 5 08-17-2009 02:30 AM
كل ده بيحصل لجهازك وانت نايم GHOST اضحك من قلبك 3 05-02-2009 09:05 AM
ايه اللي بيحصل؟؟عبد المنصف يتهم هاني سعيد بسرقة العقود بمساعدة بلطجية tafa صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 07-07-2008 10:56 AM


الساعة الآن 04:24 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir