![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
بس لو كانت الرجوله في نظرك هي الضرب والتملك والشده يبقى انت فاهم معنى الرجوله بمفهوم خاطئ تماما المرأه لما بتزهق عليك شويه او ترفع صوتها مره دي مش جريمه لأنها بتبقى ساعتها هلكانه او متضايقه او مخنوقه جدا وغصب عنها بتدفعك او تعلي صوتها عليك ايه المشكله لو انت ساعتها احتضنتها وحسستها انها مش لواحدها في المشاكل وتحمل المسئوليه صدقني هي ساعتها هتحس بغلطها وعمرها ما هتفكر انها تضايقك ابدا ولا بفعله ولا بلفظه وهتبقى انت كده في نظرها وفي نظر كل الناس الراجل الحنين المتفهم الجينتلمان زي ما بيقولوا تحب تضربها وتبقى الراجل الهمجي المتوحش القاسي طب وليه القسوه على زوجاتنا وليه منبقاش حنينين ده الرسول عليه الصلاة والسلام كان بيقول ان الضرب يكون بالسواك وضربه خفيفه كده عشان الزوجه تفهم مش الضرب المتوحش اللى انت شكلك عاوزه آسفه عالاطاله وياريت متاخدش الموضوع بمحمل شخصي ده مجرد نقاش وحوار |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تتعامل, زوجتك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كيف تتعامل مع الناس لكي تكسب حبهم | نسمة ربيع هادئة | المنتدى العام | 3 | 04-10-2010 01:07 AM |
| كيف تتعامل مع الشخصية المزاجية؟ | دبدوباية | المنتدى العام | 4 | 12-26-2009 04:38 PM |
| لاتكذب على زوجتك | radwan | عالم ادم | 11 | 12-07-2009 03:45 PM |
| كيف تكسب رضا زوجتك | el asmar | عالم ادم | 12 | 06-20-2009 05:53 AM |
| كيف تكسب رضا زوجتك | el asmar | سلة المحذوفات | 2 | 06-15-2009 03:35 AM |