![]() |
|
#12
|
|||
|
|||
|
ايوه صح ادمن اتحلت اهو اتصل بخدمة العمله بس معلش هرجع بردو للي اشتريت منه الكارت واخد منه حق دمي اللي اتحرق معرفش بقي اهو اشفي غليلي وخلاص هههههههههههههههههههههههه ولا اقولكو يلا المسامح كريم مع اني مش كريم بس يلا نكبر الd ونروق g
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لاقيت, admin, مكتوب, الشحن!!!يا, تعمل, كارت |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تصميم كارت تهنئة - ارائكم وانتقاداتكم | عبدالرحمن | الصـــور ومقاطع الفيديو | 6 | 11-26-2010 10:41 PM |
| بليز يا جماعه حد يساعدنى ف تعريف كارت الصوت ده | marycat | منتدي البرامج العامه | 1 | 07-14-2010 06:52 PM |
| تعمل ايه لو لقيت مكتوب على كارت الشحــن !!!! | نسيم الروح | سلة المحذوفات | 1 | 12-12-2009 04:24 AM |
| مكتوب حول عرش الرحمن............... | karmen | منتدى نور الإيمان | 6 | 08-08-2009 01:09 PM |
| تعريف كارت الصوت Realtek | admin | منتدي البرامج العامه | 0 | 06-08-2008 06:22 AM |