![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
هاااااااااااه
فكرتينا يا بنتي بالذي مضى هههههههههههههههه أول حب في حياتي وهو بردو الحب الوحيد وشكله كده آخر حب في حياتي عشان مش عارفه أحب غيره اعتقد انتي عرفاه 7 سنين بنحب بعض بنحب بعض من 2 إعدادي لحد السنه اللي فاتت ومعرفش اذا كنت لسه بحبه واللا لا بس بحس بحنين جامد أوي ليه يااااااااااااارب طب مين أكتر حد بتكرهه واذكر اسم ومين هو ومحدش يقول مبكرهش حد متهرجوش عالأقل فيه حد مبتطيقهوش او مبتحبوش حتى لو كنت مش بتكرهه؟ وخللى بالك دى لعبة الصراحه ممنوع دخول الكذابين |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (ممنوع, لعبة, الصراحة, الكذابين)..., يحول |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الاعضاء فقط ممنوع دخول المشرفين والمراقبين ..! | البسمه الخجوله | اضحك من قلبك | 4 | 08-25-2010 08:45 PM |
| 14 سؤال لكل شاب.ارجو الصراحة | manolly | عالم ادم | 22 | 11-02-2009 07:18 AM |
| محرج للبنات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتمنى الصراحة | كونان | عالم حواء | 9 | 05-31-2009 01:16 AM |
| يا ريت الصراحة | البرنس الوحدانى | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 03-08-2009 09:09 AM |
| بنات الناس لعبة واختك مكتوب عليها ممنوع اللمس !! | كونان | عالم ادم | 2 | 11-11-2008 10:50 AM |